استفاده از سپرها برای کلاف بندی دیوارهای بنایی یا وال پیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 227
نویسنده : جواد دلاکان

استفاده از سپرها برای کلاف بندی دیوارهای بنایی یا وال پیست

برای ساختن ساختمان در مناطقی که زمین لرزه های زیادی می آید. باید همه جزییات طبق آیین نامه های اجرایی هدایت و اجرا شود. در این صورت طبق استاندارد 2800 یا آیین نامه ساختمان های مقاوم در مقابل زلزله. و ویرایش چهار فصل هفتم آن. دیوارهای یک سازه هم باربر و هم غیر باربر باید دارای ضابطه هایی باشند. که هنگام وقوع زلزله پایداری خود را حفظ کنند.

همچنین دیوار ها باید در ارتفاع و طول با کلاف های فولادی یا بتنی مهار شوند. دلیل این کار این است که کلاف های بتنی عملیات اجرایی ار کمی کند تر کرده. و همچنین جزییات بیشتری را دارد. برای آسانی کار و اجرا پروفیل فلزی، بیشترین کاربرد را دارد. در اینگونه موارد پروفیل های سپری چون دارای شکل خاصی هستند می توانند یک پروفیل مناسب باشند. در این صورت بوسیله پروفیل های سپری و ثابت کردن آن. در پایین و بالا بسترهای مناسبی برای مهار کردن دیوارهای آجری و بلوک های ماسه ای است.




:: برچسب‌ها: سپری فولادی , سپری چیست؟ , سپری فابریک , سپری پرسی , سپری سبک , سپری سنگین , سپری آهنی , سپری نورد سرد , سپری نورد گرم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: